Când un bărbat și o femeie devin unu, acel ”unu” esti TU (Rumi)

joi, 9 ianuarie 2014

Anul 2014 - Sufletele Gemene fac nunta in Cer

Sus pe Crucea Cosmica 2014: Sufletele Gemene fac nunta in Cer! 

Intre 1 ianuarie si 20 mai 2014, trebuie sa pierdem totul, ca sa castigam totul!

Suntem pe o cruce cosmica in semne cardinale, cu planete care fac opozitii si cuadraturi: Uranus in Berbec, Jupiter in Rac, Marte in Balanta, Venus si Pluto in Capricorn. Venus este retrograda intreaga luna ianuarie, iar Marte va retrograda intre 2 martie si 20 mai. Cuplul Venus-Marte afectat de retrogradari vorbeste inevitabil despre iubirea care se asaza in centrul atentiei.

Perioada mentionata are conotatii karmice pe care nu le-a mai trait nimeni in aceasta viata, indiferent de varsta. Traim momentul adevarului in dragoste! Plecand de aici, intregul sistem de valori la nivel individual si social se restructureaza! Mor conceptii, mor prejudecati, mor principii!

Ce stiam noi despre familie nu mai este valabil! Familia nu mai este o comunitate in care indivizi de acelasi sange stau legati indiferent de context. Familia nu mai e un loc de pedeapsa! Atragem acum SUFLETE PERECHE! Ele devin acum familia noastra! E vorba despre acei oameni care in alte vieti ne-au ajutat si pe care i-am ajutat, la randul nostru. Sufletele pereche nu implica atractie sexuala! Sunt semenii pe care-i simtim aproape, cu care empatizam, fata de care manifestam sentimente pure si dezinteresate! De ei ne vom apropia mai mult, departandu-ne de mediul de origine! Bineinteles, avem obligatia sa ne iertam parintii, fratii, rudele, sa lasam in urma armonie, bucurie si iubire, nicidecum potop. Numai astfel ne eliberam de trecut! Cine persista in emotii negative fata de familia de sange, nu scapa si nu poate merge mai departe. Astfel, putem migra catre acei oameni cu care impartasim ceva superior, indiferent de varsta sau sex. Apropierile sunt spontane sau le constientizam, in sfarsit. Ne dam seama ce ne atrage la anumite persoane si le cautam mai asiduu compania, prezenta, apropierea. Refuzam cumetriile bazate pe obligatii! Daca suntem constienti de noi, renuntam usor la obligatiile de familie si ii imbratisam pe noii membri, care ne umplu sufletul. Compromisurile de dragul familiei se dizolva.

Dincolo de sufletele pereche exista insa si SUFLETELE GEMENE! Iar aici este vorba nu doar de Marea Iubire, ci de SINGURA IUBIRE, pe toate nivelurile posibile, de la atractie si sexualitate pana la contopire spirituala. Avem mai multe suflete pereche, dar un singur suflet geaman. Iar acum se deschide o poarta cosmica de o energie uriasa prin care putem trece ca sa intalnim fix sufletul geaman! Desigur, e vorba de cei care nu l-au intalnit deja.

Care sunt conditiile astrale pentru intalnirea sufletului geaman? Desigur, indeplinirea misiunii personale si invatarea lectiilor de viata la nivel avansat. Cine a avut de transmis cunoastere si a facut-o, cine a avut de invatat sa ierte si a iertat, cine trebuia sa ajute oameni si asta a facut, cine a fost trimis sa creasca alti oameni si s-a conformat etc., are sansa unica in viata sa se intergeasca cu jumatatea sa perfecta! Cine a platit ce avea de platit si a ispasit, e pregatit!

Care sunt consecintele acestor intalniri? In primul rand, dezintegrarea multor familii. E de asteptat sa creasca colesitor numarul divorturilor, al despartirilor. Avocatii si notarii au treaba. Familiile devin teren minat, centru de pierderi si suferinte! In al doilea rand, putem contempla perfectiunea Divina si planul lui Dumnezeu. Avem impresia ca cineva se joaca cu noi. Nu putem face ce vrem noi, ci trebuie sa facem ceea ce vrea Dumnezeu. Iar in perfectiunea Divina a Universului in care traim, totul este asa cum este si nu trebuie judecat! De aceea se intampla ceea ce se intampla, pentru ca noi, ca oameni, sa nu mai punem etichete si sa ne limitam, sa ne conditionam, sa ne sabotam singuri.

Atunci cand se intalnesc doua suflete gemene si mintea incepe sa foarfece, apar remuscarile, invinovatirile, intrebarile care incep cu “de ce?”. “Cum sa fie adevarat? Nu se poate, e insurat!” ”Nu pot face asta, are doi copii!” “Doamne, dar e cu atatia ani mai mare decat mine!” Toate aceste intrebari nu-si mai au sensul pana pe 20 mai, cand se incheie retrogradarea lui Marte. Sufletele sortite chiar asa se intalnesc acum, in circumstante in care familiile, copiii, angajamentele, varsta sau distanta aparent stau impotriva manifestarii iubirii totale.

Cei ce nu sunt pregatiti sa faca saltul catre sufletul geaman, raman in continuare la nivel de relatie de dragoste cu un suflet pereche. Dezavantajul este ca sufletul pereche care nu e si geaman vine la pachet cu o umbra si cu o karma de dus. Sufletele gemene se atrag dincolo de cuvinte si prejudecati. Ele comunica in astral indiferent de distanta la care se afla unul de altul. Ele sunt permanent conectate, isi simt starile, senzatiile, dorintele. Gandurile celuilalt sunt si ale tale, sincronizarea este perfecta. Cine si-a intalnit sufletul geaman se uita in ochii celuilalt si se vede pe el. Ele seamana izbitor inclusiv fizic.

Am spus despre 2014 ca este un an in care se primeste plata sau rasplata. Cei merituosi au sansa de a deveni completi! De a forma o sfera perfecta cu acel partener care-i sfinteste orice clipa de viata. Se fac acum clickuri incredibile! Vechi prieteni isi dau seama ca sunt mai mult de atat si trec peste orice bariere sociale. Sau jumatatea perfecta apare in circumstante care pun la incercare etica. De exemplu, un terapeut si pacientul sau se pot recunoaste ca suflete gemene. Odata ce s-a format legatura, cei doi sunt permanent conectati unul la celalalt. Ei se cheama, se aud, se simt pas cu pas.

Suntem intr-o perioada de incalcare a tuturor regulilor si normelor. Pentru ca regulile si normele sunt scornite de mintea umana. Familia isi arata scopul suprem: acela de pepiniera spirituala. Am trait intr-o familie ca sa crestem si ca sa ne achitam de datorii fata de niste oameni. Mai departe,  familia nu poate conditiona intalnirea si impreunarea a doua suflete gemene. Odata ce ele s-au recunoscut, nimic nu le mai poate sta in cale! Singura regula este Iubirea! Singurul Adevar este Calea Inimii! Cel mai greu sunt de acceptat pierderile, asistam la meciuri intre partenerii actuali, chiar la agresivitate fizica, la acte de violenta. De ce? Pentru ca, pe fondul unor frustrari si nemultumiri, relatiile se rup indata ce partenerul perfect s-a legat de tine, chiar si pentru o clipa, intr-o intalnire pasagera. Cu siguranta va reveni. Cine incearca sa-si tina legat un partener prin descantece, magie, biserica, cade acum sub incidenta legilor Divine si va plati! Prin singuratate, de exemplu. Acolo unde nu apare sufletul geaman, inseamna ca mai e de lucru la platile karmice. Ironia sortii face insa ca doi parteneri aflati intr-un cuplu, formand o familie si avand si copii, sa-si intalneasca fiecare jumatatea perfecta. Evolutia poate fi pentru amandoi in acelasi timp, atata timp cat partenerul care a ramas putin in urma si mai are putin de asteptat nu-l saboteaza pe cel ce a fost mai devreme norocos decat el intalnindu-si partenerul care-l intregeste.

Ar mai fi de facut o remarca fara perdea! Cel ce si-a intalnit deja sufletul geaman poate trai experiente unice cu actualul partener, de natura sexuala, emotionala, intelectuala etc. Prin actualul partener se poate conecta, adica se poate intrupa, de fapt, sufletul geaman! In cuplu poate creste inexplicabil nivelul de satisfactie erotica, de pilda, dar de fapt s-ar putea ca partenerul sa faca dragoste prin tine cu sufletul sau geaman, nu cu tine! Spiritul sufletului geaman regasit este omniprezent in campul energetic al celeilalte jumatati.

Aceasta cruce cosmica pe care suntem norocosi sa o traim aliniaza energiile iubirii si uneste acele suflete gemene care au dreptul sa se intalneasca. Cine a muncit, a suferit, a crescut, a evoluat,  este binecuvantat de Dumnezeu cu jumatatea perfecta. Spiritele unite in Cer se intalnesc acum pe pamant, pentru ca tot ce este Jos sa fie precum este Sus. Armonia si iubirea Divina coboara pe Pamant prin sufletele gemene!

Cum recunoastem sufletul geaman?
  •          stare de extaz, delir, tremur
  •          conectare permanenta la starile celuilalt; simti ce simte si el; emotiile lui devin ale tale
  •          lipsa poftei de mancare
  •          lipsa nevoii de somn
  •          stare de excitatie sexuala, ca si cum cei doi ar face dragoste continuu
  •         starnirea tuturor reactiilor de mai sus printr-un singur gand la adresa celuilalt sau prin simpla conectare cu o fotografie a sa.
Intalnirea sufletului geaman deschide usa tuturor posibilitatilor! Abundenta se revarsa in viata celor doi atunci cand ajung impreuna, nimic nu mai este imposibil, ei nu pot merge decat in sus! Sufletele gemene reunite nu mai au cum sa cada, lor le este rezervata numai Ascensiunea, iar in urcusul lor, cei doi ii trag si pe altii dupa ei!

Binecuvantati toti cei care isi intalnesc acum Alesul. Pentru ca Alesul inimii este Alesul Dumnezeului din noi, nu mai este Alesul Omului din noi. Cine merita, primeste totul. Initial, contopirea cu sufletul geaman intampina piedici, conditii nefavorabile sociale, parinti amenintatori, gura lumii critica, condamnare publica, parteneri disperati care nu vor sa le dea drumul sau copii folositi ca santaj. Intalnirea celor doua suflete gemene mai poate fi atat de intensa incat cei doi se resping, pleaca la mare distanta sau suporta cu greu sa stea fizic in preajma. Dar golul interior striga mai tare ca niciodata sa fie umplut, asa ca nimic nu poate sta in calea Iubirii Adevarate care curge acum din Cer pentru cei Alesi! Drumul spre Rai trece inevitabil prin Iad. Durerea sfinteste! Renuntarea recastiga! Pierderea inalta! Ceea ce pare tragedie este de fapt doar o etapa de curatare karmica, de vindecare de atasamente si prejudecati, de dependenta si sufocare.

Principalul test al sufletelor gemene este acum cel al curajul! Secundar, testul major este vigilenta. Asa ca fiti pe faza si nu lasati sa treaca pe langa voi Iubirea Divina, in caz ca nu ati gasit-o deja! Fiecare sa stea treaz si sa dea libertate partenerului!

Pana pe 20 mai 2014, trenul astral ne rastalmaceste semnalul radio de la metrou care zice: “Atentie, se inchid usile”. De data asta, Universul ne sopteste: “Atentie, se deschid usile!”. Ceea ce in traducere inseamna: “Atentie, se deschid Cerurile!”

4 comentarii:

  1. Adevarat............s-au deschis portile! Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson de ani de zile, sa despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am facut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele ?i ea mi-a sugerat sa contactez mai degraba un vrajitor care sa ma ajute sa arunc o vraja care sa-l aduca înapoi, dar eu sunt tipul care niciodata nu credea în vraja, nu aveam de ales decât sa încerc, mi-a trimis po?ta de vraja ?i mi-a spus ca nu exista nici o problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja ?i în mod surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am raspuns la telefon ?i tot ce mi-a spus a fost ca a fost atât de rau pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut sa ma întorc la el, ca ma iube?te atât de mult. Am fost atât de fericit ?i am mers la el, a?a am început sa traim împreuna din fericire din nou. De atunci, am promis ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor pentru o astfel de persoana, referindu-ma la singurul vrajitor real ?i puternic care ma ajutat cu propria mea problema. email: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-l trimite?i prin e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp+2348069032895
    1) vraji vraji
    2) vraji pierdute
    3) Vrajile divor?ului
    4) Vrajile casatoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vraji de rupere
    7) Înlatura?i un iubit trecut
    8.) Vrei sa fii promovat în biroul tau / vraja de loterie
    9) doresc sa-?i satisfaca iubitul
    Contacta?i acest mare om daca ave?i o problema pentru o solu?ie durabila
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Salvează-ți relația și primește-ți prietenul / prietenul fost înapoi! Contact: gethelp05@gmail.com este cu siguranță cea mai bună variantă de vraja online, iar rezultatul său este 100% garanție.

    Numele meu Amy Jurgens este Tx, SUA. După 12 ani de căsătorie, eu și soțul meu am fost într-o ceartă sau alta, până când m-a părăsit definitiv și m-am mutat în California pentru a fi cu o altă femeie. Am simțit că viața mea s-a terminat și copiii mei au crezut că nu își vor mai vedea niciodată tatăl. Am încercat să fiu puternic doar pentru copii, dar nu am putut controla durerile care îmi chinuie inima, inima îmi era plină de dureri și dureri pentru că eram foarte îndrăgostită de soțul meu. În fiecare zi și noapte mă gândesc la el și îmi doresc mereu să se întoarcă la mine, eram într-adevăr supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugera că dr. Ilekhojie poate ajuta să revină rapid . Deci, am simțit că ar trebui să-i încerc. L-am contactat și el mi-a spus ce să fac și l-am făcut apoi a făcut o vrajă Love pentru mine. 28 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că mi-e dor de mine și de copii atât de mult, atât de uimitor !! Așa a revenit în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala sa și pentru durerea pe care mi-a provocat-o eu și copiii. Atunci din acea zi, căsătoria noastră a fost acum mai puternică decât cum a fost înainte, totul datorită dr. Ilekhojie. el este atât de puternic și am decis să-mi împărtășesc povestea mea pe internet, încât dr. Ilekhojie este un adevărat și puternic caster de vrăji, pe care mă voi ruga mereu să trăiesc mult timp pentru a-i ajuta pe copiii săi în timpul necazului, dacă sunteți aici și aveți nevoie de Iubire. vraja să-ți câștigi bărbatul înapoi de la o altă femeie sau să-ți câștigi prietenul / prietena ta pentru totdeauna Nu mai plângeți, contactați acum această puternică vrăjitoare. Iată contactul său

    Apelare / WhatsApp: +2348147400259,
    E-mail: gethelp05@gmail.com,
    Site web: https://ilekhojie-solutions.webnode.com

    RăspundețiȘtergere